12 June 2009

Stormy clouds





5 comments:

Petrila Florin said...

nu am cuvinte extraordinar surprins jocul de culori

clo said...

hello i discover your blog today...i coming back later to watch your photo...have a good time...

Zet said...

Ce ai pozat tu era o formatie prematura de nori mammatus. Mammatusii apar de regula inainte sau dupa fenomene meteo extreme (fiind la priferia frontului atm.) si sunt alcatuiti in mare parte din cristale de gheata.

Cand a batut vanticelul la inceput de luna si au cazut 3 copaci juma' in Bucuresti de s-a panicat poporu, formatiunile de mammatus au aparut cu circa 1 ora inaintea furtunii si era destul de bine conturate.

Concluzia: cada-i vezi si pana atunci a fost o zi superba, sansele de furtuna sunt maricele.

Mihai said...

Mersi Zet, chiar nu stiam ce fel de formatiuni noroase au fost. Vad ca esti, ca intotdeauna, informat.

Zet said...

Culmea e ca chiar in seara respectiva m-am umplut de draci ca nu am ajuns acasa la timp sa-mi iau camera... Acu' de'... am preferat un spritz... si asta a mai compensat din frustrare :)